Lidingöloppet 2011

Det går inte beskriva känslan efter att ha gått i mål i Lidingöloppet igår.. helt underbart!
Jag tog mig i mål på 3.10, och jag är helnöjd!
Imorse var det väldigt jobbigt att gå promenaden till centralstationen. Jag hoppas inte att träningsvärken blir värre två dagar efter.

Nu är jag i Nykil. Eddie bara växer och växer.. på två månader har det hänt jättemycket! Det är så roligt att se!
Förutom en massa mys med Eddie ska jag försöka hjälpa till så mycket som möjligt med takbygget den här veckan.

 
Nöjda tjejer efter 3 mil på Lidingö.


Lång kö av människor som ville få en plats på en av bussarna från området.

Nykil


Äpplen finns det gott om. Jennie skottar bort det som har fallit ner de senaste dagarna.

Nu ska vi ta och äta lite kladdakaka som jag har snört ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0