Stockholm

Har precis sagt hej då till Therese som åkte till jobbet.
Igårkväll träffade jag Elsa, Johanna och Jocke för middag på restaurangen Pong. Så kul att hinna träffa er!

Det är idag det gäller.. sitter och laddar upp med en stadig frukost. Frågar mig fortfarande hur man laddar för 3 mil? Om drygt en timme ska jag börja ta mig iväg för att möta upp Jenny och Lotta.
Vaknade imorse med huvudvärk och en obehaglig känsla av att ha en förkylning på gång.. Efter en ipren och treo är värken borta, och jag känner mig väldigt taggad!
Nervositeten kommer och går, men nu är det bara några timmar kvar så då är det bara att köra, i mål ska jag!

Det är strålande sol och 13 grader. Jag tror att jag redo för en tuff med rolig dag på Lidingö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0