vila & ipren

Det är bra grejer!
Har just vaknat till liv (11.30) blev inte mycket sömn inatt pga feber och ett dunkande huvud. Men sen lyckades jag somna där vd 6-tiden och sova ända fram till nu så det var skönt!

Idag var det tänkt att jag skulle jobba i kuren, men Robin som är så snäll kunde jobba ist. så kan jag vila mig och förhoppningsvis få bort känslan av att huvet kommer att sprängas vilken sekund som helst!
Hoppas det går bra för Lina och Robin att jobba idag då, tror det blir ganska lugnt!

Ikväll ska vi till Ainas och fika med tjejerna, för att säga hej då till Sofia och Sandra som drar till London på fredag!        
Ni kommer att ha det hur bra som helst där borta!
Sen försvinner alla sakta men säkert.. Manne, matte, oskar och hans tjej far neråt i landet för att plugga. Sen far David, och Burra far till Åre. Johanna åker i Mars för ännu en sommarsäsong.
Kicki är i Polen, Helena i Umeå osv osv
Va sjutton, varför ska alla vara så utspridda för?!
Försöker tänka lite positivt, att det blir ju å andra sidan hur roligt som helst när man väl träffas igen allihopa! :)
Och att det blir helt dött här i Skellefteå gör att jag blir ännu mer sugen på att dra härifrån för att göra nåt annat och bo någon annanstans.. får väl se hur det blir!

Efter fikat kanske det blir lite spel hos Johanna, bara jag är pigg så!:)
Challe ringde just och frågade om jag ville åka skidor.. JA jag vill inget annat, det är perfekt skidväder, några minusgrader och det har kommit lite mer snö! Men just nu går det kanske inte så bra, skulle orka ungefär 10 meter.

Nåväl, nog om detta.
Bryt inga ben i backen nu Johanna och grabbarna;)
Vi ses sen!

Hoppas alla får en superbra dag!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0